İlk Kitaplığımız

Elif Duru'nun kitap okuma aşkını bilmeyeniniz yoktur herhalde.Yavrimuya bu sevgiyi aşılamış olmak beni çok mutlu ediyor..Çocuk annede,evde ne görürse onu taklit ediyor..Kız çocukları özellikle anneyi rol model alıyor..Elinde kitabı olan bir anne,elinde kitabı olan bir çocuk demek aslında.Duru kitaplarını oyuncaklarından çok seviyor.Hatta öyle ki sayfalarını koklayarak çeviriyor:)Doğdudan beri ki çok zorlu dönemler atlatmış olmama rağmen boşvermeyip uyurken ,gözleri açıkken hep okudum ona birşeyler..Kimi zaman dua,kimi zaman mutlu sonla biten masallar..Şimdi meyvelerini topluyoruz :)Kitaplarımızın sayısı arttıkça onları muhafaza edecek yerimiz de azaldı.Daha da artacağını düşünürsek Duruya uygun; boyunca,elini attığında istediği kitaba erişebileceği bir kitaplık edinme vakti gelmişti..Acemi Anne Esra Sert'in facebook sayfasında ve Ntvmsnbc'de ki köşesinde görmüştüm bu kitaplığı..Sağolsun nerden edindiğini paylaştı benimle..Önce stoklarda yoktu kısa sürede yapıldı ve Duruşun sevimli kitaplığı evimizin en işlek noktasındaki yerini aldı :)




Duru kuzusu pek mutlu kitaplarını alıyor,okutuyor,kimi zamanda resimlerini kendi yorumlayıp koşarak yerine koyuyor..Bugün aktif bir şekilde kitaplıkla haşır neşir oldu anlayacağınız..Annede bu durumdan pek mutlu oldu..Peki nerden mi aldık kitaplığımızı merak edip edinmek isteyenleri böyle alalım :)Bol okumalı günler ;Mutlu haftasonları dileyelim herkese :)


20 yorum:

  1. Kitap seven yavru emek isidir. Bunu basardiginiz icin tebrik eder yazi icin de tesekkur ederim. Duru'nun kitap sevgisinin omur boyi surmesi dilegimle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için..
      Dediğiniz gibi çocuklarımızın kitaba olan aşkı bir ömür sürsün inşALLAH..
      Sevgiler:)

      Sil
  2. oyyy cnm yaaa
    harika bir fikir
    kayınpederimin mobilya atölyesi var bendemi yaptırsam
    bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı emsallerine göre uygum mervem ama yaptırabileceğin biryer varsa yaptır kesinlikle..
      çok güzel gerçekten ben bile bayıldım tabi kolay monte edilsin diye taktıkları kumaş üzerindeki rakamları da çıkaraymışık daha bi hoş gözükecekmiş:))

      Sil
  3. Kitaplığınız ne ciciymiş Münevvercim :) Bende kitap delisiyim ve kızımada sık sık okuyorum oda ilgiyle dinliyor. Bol okumalı günler, çook sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz canım benim bende çok sevdim Duru bayıldı zaten:) ne güzel sizde okuyormuşsunuz ;çocukların ilgileri varken hiç ihmal etmemeli ,ilgisi yoksa bile okudukça açığa çıkar kesinlikle bizden de size sevgiler öpüyoruz :)

      Sil
  4. Acemi Anne Esra'ya bayılıyorum
    bunu bende görmüştüm
    Yine aklıma düştü bak şimdi
    Hemen inceliycem :) tekrar
    Duru kuzusuna kitap okuma sevgisini aşıladığın için seni tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ada'nın anneciği elimden geleni yapıyorum kuzumda emeklerimi boşa çıkarmıyor çok şükür:)
      biz çok sevdik kitaplığı tavsiye ederim kesinlikle çocukların rahatlıkla ulaşabileceği ve göz önünde olan bir kitaplık kitaba özendirerek okuma alışkanlığı kazanmalarını destekliyor ;çok önemli olduğunu düşünüyorum o yüzden..
      sizede bol okumalı günler ve güzel haftalar diliyoruz canım :)

      Sil
  5. Canım kitaplığınız çok şeker Duru'cuk iyi günlerde kullansın güzel güzel kitaplar okusun tamda onun boyuna göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe:) teşekkür ederiz canım benim öpüyoruz :)

      Sil
  6. merhabalar yeni keşfettim bloğunuzu izleyiciniz oldum güle güle kullanın çok güzel bende beğenmiştim bu türleri..
    bu arada bende beklerim bloğuma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz öncelikle ..
      beyenmenize sevindim :)hemen geleceğim ziyaretinize sevgiler :)

      Sil
  7. münevvercim nerden buldun sen bunu yaa insanın okuyası yoksada getirir vallahi.bayıldım ben buna.güle güle kullansın durişkooo bol bol okusun büyüsün inşşallah.ilerleyen zamanlarda alınacaklara ekledim.öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :))verdim verdim adresi canım ekle listene ;çok güzel ama gerçekten bide boyuna göre pek bi benimsedik biz bu kitaplığı :))

      Sil
  8. bayıldım kitaplığınıza yakın zamanda bende kendime temin edebilirim. bu arada çekilişim var. katılmak isteyen tüm arkadaşlarımı beklerim

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullansın küçük kitap kurdu.

    YanıtlaSil
  10. ay cok tatlısınnnnız ya bayıldım ben buna hemen bende yapmak ıstedım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz kokoş kelebeğim :) satın almak istersen yazıda paylaştım linki öpüyorum kuzuyu :)

      Sil